Een goed gesprek: met koffie op straat
IN DE WEEK VAN DE PALLIATIEVE ZORG
Koffie met een praatje op de straat.
Er wordt koffie geschonken op de stoep aan buurtgenoten in speciale bekers om in gesprek te kunnen gaan over het leven en hoe je dat doet tot het laatst.
Lees hier meer en doe mee.
Koffiebekers, flyers en gesprekskaart kun je hier bestellen. De gesprekskaart lezen kan hier, de flyer voor bij de koffie kun je hier zien.
Op diverse plekken in de stad!
Ook interessant
Interesse om je bij ons aan te sluiten?
Heb jij interesse om je als PAL-drager of partner aan ons programma te verbinden?
Dan komen we graag met je in contact!











